Potresna priča ispričana u prvom licu u kojoj upoznajemo srednjoškolca Marijana koji dolazi iz disfunkcionalne obitelji i u neuspješnoj potrebi za ljubavlju i pripadnošću upušta se u svijet sintetske droge poznatije kao osvježivači. Iako je u osnovi knjiga namijenjena mladima svakako bi ju trebao pročitati svaki roditelj. Malo je nas svjesno s kojim se sve osobnim previranjima u svojim glavama susreću naši teenageri, pogotovo ukoliko se radi o situacijama poput razvoda roditelja i slično. Kako Marijan kaže: Ljudi se pogrešno spoje. Kao moji starci. Pa rode neželjenu djecu. Kao što sam ja. Pa na toj djeci traže sve ono što mrze na onom s kim su se pogrešno spojili. Mnogi roditelji, zaokupljeni vlastitim brigama i problema, ne vide što im se s djecom događa i ne primijete na koje načine oni traže izlaze iz pojedinih situacija. Iako ova priča ima sretan kraj, mnoge su, slične njoj, na žalost, imale i tragičan završetak.

Također, knjigu prvenstveno preporučujem mladima jer je napisana iz perspektive dječaka Marijana koji opisuje svoj odnos s roditeljima, prijateljima, ističe probleme koji se vjerojatno motaju po glavi svakog adolescenta, a mnogi se mladi možda upravo u njima i prepoznaju te shvate na koji način naći izlaz iz pakla ovisnosti. Priča je to o takozvanim prijateljstvima, najčešće lažnim i iz interesa, ali i o obiteljima i unutarobiteljskim odnosima čiji raspadi dovode do osnovnih pitanja glavnih junaka: Gdje pripadam? Tko me voli?

Potresna priča o unutarnjoj snazi koja je zapravo nemoć što vodi prepuštanju ovisnosti i o borbi za povratak u svakodnevni život koju svakako planiram preporučivati svojim učenicima kao izborni lektirni naslov!

IzdavačLjevak
Uveztvrdi
Broj stranica168