Mislite li da niste dovoljno zreli i spremni za čitanje spisateljice Jane Austen – imam odličnu preporuku za vas! Nakon ove knjige ćete definitivno zaželjeti pročitati sve romane iz njezinog književnog opusa, od Emme do Ponosa i predrasuda!

Apsolutno Austen, Ponos i predrasude, autorice Katherine Woodfine, ili je bolje reći pripovjedačice, na jedan sasvim novi i zanimljiv način prepričan je originalni roman Jane Austen, a kroz ilustracije je i sam tekst približen. Zašto pripovjedačice? Zato što u ovoj knjizi nećete dobiti cjeloviti tekst iz samog djela Ponos i predrasude, već ćete dobiti na jedan smješniji, zanimljiviji i primamljiviji način – prepričano djelo. Radnja i likovi su isti, a vjerujem da je i doživljaj gotovo jednak kao i kada čitati cjeloviti roman. Ono što ovo prepričano djelo krasi jest jednostavnost u jeziku i stilu pisanja, zbog čega bih čitanje ponajviše preporučila tinejdžerima, iako je knjiga dakako namijenjena široj populaciji. No, kako već i sami znamo kako čitanje i nije toliko popularno među mlađom publikom, na ovaj bi se način mogli motivirati na čitanje jedne od najvažnijih i najvećih žena svjetske književnosti!

Onima koji će tek zakoračiti u taj svijet, koji nisu dosada spoznali ljepotu prošlih razdoblja i načina života – simpatično će i lagano biti ovo štivo, baš primjereno za lijepe i sunčane dane kakvi nam slijede. Potaknuti će vas i na više, češće i podrobnije čitanje klasika! I sama sam nakon pročitanoga naručila Emmu i cjeloviti roman Ponos i predrasude, jer pravu posebnost autorice možemo steći samo čitanjem njezinih originalnih riječi. Pa, zašto se ne bismo i svi potrudili izaći iz komfort zone i ove godine pročitali barem jedan klasik, a za početak te turneje odabrali ovaj roman?

IzdavačMozaik knjiga
Uveztvrdi
Broj stranica224