Ako ovo čitaš jer slutiš da bi i ti mogao biti takav, savjetujem ti: smjesta zatvori knjigu. Vjeruj u svaku laž koju su ti o tvojem rođenju rekli mama ili tata i pokušaj živjeti normalnim životom.

Percy Jackson, ovoga sam puta bolje istražila, pa mogu reći provjerenu informaciju – serijal je od pet nastavaka, a kako neki izvori govore, možemo očekivati i šesti!

Protagonist je dječak Percy, koji nema sreće sa školovanjem i bio kriv ili ne – okrivi ga se i neopravdano istjera iz škole. Tako je s Percyjem bilo i ovoga puta, samo što se u razlog njegova odlaska upetljao nadrealističan svijet i njegov najbolji prijatelj. U čaroban, ali ne tako siguran i dobroćudan svijet magije uvodi ga i majka, koja igra vrlo važnu, pa čak i presudnu ulogu u njegovu životu.

Zove se Sally Jackson i najbolja je na svijetu, što samo dokazuje moju teoriju da su najbolji ljudi uvijek najgore sreće.

Nisam veliki ljubitelj fantasyja i mogu reći kako ga rijetko čitam, ali volim kada mi se povremeno dogode knjige poput ovih. One u koje mogu potpuno zaroniti, prepustiti se nekim novim svjetovima, izmišljenima i onima koje nikada nisu i neće postojati. Moje me obaveze konstantno progone i baš ovakve knjige me opuste, pruže mi određenu dozu mira i slobode te sigurno mjesto na koje mogu pobjeći, praveći se kako me one iste obaveze nakon što spustim knjigu – ne čekaju. Iz takvih, ali i mnogih drugih razloga, dobro je da mladi, pogotovo osnovnoškolci, koji još uvijek imaju velik utjecaj okoline i društva na različite aspekte života, čitaju knjige ovakvoga tipa. Kako bi znali, da kada se zasite okoline, utjehu uvijek mogu potražiti u lijepim riječima, tiskanim na bijeli papir. Uz to, Percy je autističan i ima ADHD, pa se mladi čitatelji mogu nesvjesno asimilirati u takvo društvo i okruženjem, pri tome stvarajući empatiju prema autističnim i osobama s ADHD-om.

Oba nastavka su poprilično simpatični i šarmantni romani, u kojima vam je svaki trenutak ispunjen određenom dozom adrenalina, a ako ne njega – humora koji razvija knjiga svakako! Brzo se čita, stranice i poglavlja kao da lete sami od sebe, pa za vrlo malo vremena pročitate relativno puno! Kraj prvoga dijela je obećavajuć te vas mami da nakon prvoga odmah krenete čitati i drugi.

IzdavačProfil
Broj stranica344;248
Godina izdavanja2023.