Ovo je knjiga koju od prve do posljednje stranice čitate s otvorenim ustima od čuđenja, a plot twistovima se ne zna broj!

Neobična Sally Diamond knjiga je koja se čita nevjerojatnom brzinom, s obzirom na to da je radnja beskrajno zanimljiva. Knjiga niti u jednome trenutku ne dopušta čitateljima predah, već svakom stranicom ne prestaje iznenađivati. Sally je asocijalna, a nakon smrti njezina oca – ona ga spaljuje, baš kao što su se prije njegovi smrti ‘šalili’ da će učiniti. Međutim, taj događaj otkriva klupko tajni o Sallynoj teškoj prošlosti, za koju ni ona sama nije znala. Knjiga je sastavljena od tri dijela, od kojih su druga dva pisana iz dva lica, u dva različita vremenska razdoblja. Silovatelji, sadisti, prevare i lažna prijateljstva samo su neki od segmenata ovog psihološkog trilera, koji se jednostavno mora pronaći na vašim listama za čitanje.

U vanjskom ćeš svijetu naći više ljudi koji su dobri od onih koji to nisu. Potraži ih.

Ovo je moj prvi psihološki triler i na kraju svakoga poglavlja sam trebala pauzu od nekoliko minuta. Ne da probavim što sam upravo pročitala, već da u glavi samoj sebi odgovorim na sva pitanja koja su otvorena tim poglavljem i upravo pročitanim stranicama. Ne mogu vjerovati, a kamoli nabrojati, koliko društvenih tema obrađuje ova knjiga, a kao što sam i na samome početku rekla – puna je plot twistova. U niti jednome trenutku niste sigurni koji je nastavak ili slijed događaja, konstantno vas radnja, postupci i likovi iznenađuju, da prestanete i vlastitoj intuiciji vjerovati. Roman je ovo koji svakom rečenicom, stranicom i poglavljem potiče na razmišljanje i nije klasično nedjeljno štivo uz čaj, iako se čita upravo tom brzinom!

Rijetko ovo komentiram u recenzijama, ali moram pohvaliti autoričinu karakterizaciju likova. Imaju toliko slojeva, tajni, prošlosti su im bogate i autorica je razmislila i u knjizi opisala svaki detalj. Neizmjerno mi se sviđa ta preciznost u knjigama, stoga je ovo još samo jedan plus zbog kojeg biste ovu knjigu trebali pročitati! Također, malo mi je neobično za radnju reći da je zanimljiva, s obzirom na to da je izrazito potresna (pogotovo Sallyjna prošlost i Steveovi postupci nakon smrti oca, oni koji su čitali roman – razumiju), ali činjenica jest da ona zanimljiva, kada je čitateljima diljem svijeta držala pažnju od prve do posljednje stranice, što dokazuje i njezina Goodreads ocjena.

Zvuči tako klišejizirano i ljuta sam na samu sebe što to moram reći, ali ovo je zaista roman koji trebaju pročitati svi oni koji vole čitati psihološke trilere, ‘obične’ trilere i kriminalističke romane, oni koji vole razmišljati o onome što čitaju, a ne samo očima prelaziti po redovima teksta, opuštajući se. Neobična Sally Diamond bi se trebala pronaći na vašim listama za čitanje još danas!

IzdavačStilus
Broj stranica380
PrevoditeljTea Tosenberger Lubar