Sva je ljudska mudrost u ove dvije riječi: Čekati i nadati se!

Nagrada za knjigu s najzanimljivijim naslovom na književnoj sceni ide upravo ovoj – Kako ubiti vlastitu obitelj! I ne, ovo nije priručnik, ovo je jedan izvrstan kriminalistički roman, s pomno isplaniranim ubojstvom.

Sjećam se kada sam mami prije nekoliko dana objašnjavala što se radi u knjizi, pa sam rekla nešto slično ovome: ,,Znaš, ona ti je u zatvoru zbog zločina koji nije počinila, za kojega smatra da je nemarno napravljen, a u isto vrijeme je ljuta što je nije u zatvoru zbog zločina kojeg JE počinila, a smatra ga savršeno uređenim. Komplicirano, znam…” Ona me samo zabezeknuto gledala, više ne znajući zašto je ili nije protagonistica u zatvoru, pa naposljetku rekla: ,,Tu knjigu definitivno moram pročitati!

I tako, knjiga je prešla iz mojih u mamine ruke (oduševljena je njome), pa iz maminih u bakine, koja kaže kako ‘davno nije pročitala ovako radnjom zamršenu knjigu koja se lako prati i čita.’ Dakle, sve tri smo oduševljene s romanom Kako ubiti vlastitu obitelj, stoga ne vidim razloga zašto ne biste i vi otkrili što se tako zanimljivo događa u ovoj knjiškoj senzaciji koja je osvojila svijet!

Bila sam stvarno voljena i to sam znala – iako je sve dolazilo od samo jedne osobe.

Jer, znate onaj trenutak kada uđete u knjižaru i želite kupiti knjigu, samome sebi ili na poklon, ali niste unaprijed pripremili naslov koji želite. Onda očima prelazite preko polica i silnih redova knjiga, pa ugledate ovaj naslov – Kako ubiti vlastitu obitelj. Pažnju vam privuče iste sekunde, pa čak i bez čitanja sinopsisa kupite knjigu, a jednako tako će vam i radnja ovoga romana privući pažnju istoga trenutka kada okrenete prvu stranicu. Ponavljam, kako ne bi bilo zabune, ovo nije priručnik, već nimalo klišeizirano, nego pomno isplaniran i napisan kriminalistički roman, koji ne ispuštate iz ruke od prve do posljednje stranice.

Ipak, djeca bogataša uvijek pokušavaju naći svoj put, što nije lako kada vam se sve nudi na pladnju i živite u obilju, zbog kojeg se ozbiljan rad čini nepotrebnim.

IzdavačStilus knjiga
Broj stranica388