Nikada niste čitali psihološke trilere i ne znate odakle početi? Mislim kako je ova knjiga odlična za novajlije u ovome žanru, ali i one već iskusne, jer količina zaokreta u radnji je iznenađujuća, dok knjigu niti jednoga trenutka nećete moći ispustiti iz ruku!

Kućna pomoćnica, autorice Freide McFadden, jedna je od najhvaljenijih knjiga 2023. godine, iz žanra trilera, dok su rijetki oni kojima se ova knjiga nije svidjela. Što to krije ova knjiga da ju jednostavno nitko ne može ispustiti iz ruke, morala sam i ja sama otkriti, stoga sam jedva čekala da je se dočepam. Na samome početku, u prvome dijelu knjige, protagonistice Nina i Millie, su me strašno živcirale i nisam ih mogla podnijeti. Iskreno, pitala sam se – zašto bi autorica napravila takvu karakterizaciju glavnih junakinja, kao da želi da se čitateljima niti jedna od njih ne svidi? I onda, kada se dogodio prvi zaokret u radnji, u potpunosti mi je bilo jasno zašto je to napravila.

Čudna je za opisati ova knjiga. Na samome početku, ne znate što biste o njoj mislili, a iskreno govoreći – gotovo da nemate pojma o čemu čitate, ali kako sam već navela, kada se dogodi prvi od brojnih plot twisova, sve će vam biti jasno i baš u tom ćete trenutku odlučiti da ovu knjigu morate dovršiti do kraja večeri! (p.s. ostati ćete dugo u noć budni zbog nje, u to sam sigurna 😊) Dakle, knjigu ne trebate (bojim se reći ‘ne smijete’) suditi na samome početku, dajte joj priliku. Radnja se brzo odvija i to je ono što drži knjigu zanimljivom, a kada se dogodi nešto posve neočekivano (ne smijem vam otkriti što, kako vam ne bih pokvarila dojam knjige), stati ćete i zapitati se – koliko je to moralno opravdano, što biste vi napravili u takvoj situaciji, kako to nekome padne na pamet i sva ostala pitanja koja se vrzmaju po glavi svakome čitatelju psiholoških trilera.

Ono što je mene začudilo jest da nisam pronašla niti jedan citat, koje inače pomno pratim, zapisujem, bilježim, prepisujem itd., a pronađem ih čak i u krimićima i u trilerima, ali u Kućnoj pomoćnici nisam pronašla niti jedan.

U svakome slučaju, ovo je knjiga koja će vas ostaviti s vilicom do poda od čuđenja, devijantnih umova i majstorski napisanoga romana! Svaka preporuka!

IzdavačPuls (Egmont)
Broj stranica312