Sinopsis

Bukača je iskren zapis o snazi ljubavi, ali i ličnoj snazi Martine Mlinarević koja ne odustaje i kada najbliži iznevjere”, kaže se u opisu knjige.

O autoru

Martina Mlinarević rođena je osamdesetih u Ljubuškom, istog datuma kad i Franjo Tuđman, u istom horoskopskom znaku kao Tito, Hitler, Lenjin i Sadam Husein. Pomalo zahvaljujući zvijezdama, a pomalo geografiji koja ju je učinila Hercegovkom, predeverala je rat, rak, razvod, raštiku i raznolike ljepše ili manje lijepe dogodovštine. Autorica knjiga: Neprocjenjivo, Ljetos i drugi ledovi, Huzur… Majka Une Sopta, petogodišnjeg bagera. Ima li nešto teže od raka za preživjeti, pitaće se oni koji nisu preživjeli Bosnu i Hercegovinu. Martina Mlinarević, osim raka, preživjela je i smrti koje su se mogle desiti nakon rizičnih operativnih zahvata i tugu nakon niza preventivnih operacija do kojih je rak doveo. Preživjela je i zemlju u kojoj je rođena, a to je bilo teže od svih smrti koje su joj se kod uzglavlja smjestile. I da joj je sve bilo potaman, ne bi bilo lako živjeti krajnosti koje je prate – od ljubavi, obožavanja, podrške i pažnje njenih čitatelja/ica, do talasa mržnje onih koji bi joj osporili svako slovo, svaki uzdah i korak, želeći da u njenom životu isključivo metastaze cvjetaju.

Osobno mišljenje

Žena koja na svako čitanje iznova oduševi! Njezina hrabrost, otvorenost, realnost, prihvaćanje života i plivanje oceanom punim morskih pasa je enormna. Ima čeličnu volju koju ni najjači udarci ne mogu slomiti!

Bez dlake na jeziku i brutalno iskrena toliko nam je puta uspjela pokazati koliko smo slabi i nemamo petlje u životu izreći svoje mišljenje i stati iza svojih uvjerenja! Upravo bi se iz tih razloga njezini tekstovi mogli tumačiti kao psihološka pomoć snaženju vlastitoga duha i jačanju samopouzdanja i vjere u samoga sebe!

I kao što u jednom dijelu teksta kaže: Važno mi je da ove riječi ispišem. Za sve djevojčice koje dolaze. Za Unu. Da imaju snage da slijede svoje snove svima unatoč. Da se ne boje svog glasa i da uvijek rade ono što im srce nalaže. Da se ravnaju po srcu kao jedinom kompasu. Jer jednom će ih tražiti da se odreknu sebe, svoje ljubavi, svojih stavova i svoga života, da bi postale netko drugi, da bi postale uniformirane klimačice glavama. Gušit će ih, ucjenjivati, gađati do probijene kosti. Sve valja izdržati, zbog onoga u šta vjeruješ.

IzdavačBuybook
Jezikbosanskohercegovački
Broj stranica159