Sinopsis

U ruralnom Somersetu usred mećave događa se nezamislivo: škola je pod lockdownom, a naoružanim napadačima nemoguće je pristupiti. Ispričano iz perspektive ljudi s mjesta zbivanja, od ranjenog ravnatelja u knjižnici, tinejdžerke Hanne koja se prvi put zaljubila, očajnih roditelja koji čekaju vijesti, istraumatiziranog šesnaestogodišnjeg sirijskog izbjeglice koji pokušava pronaći mlađeg brata, forenzičke psihologinje koja mora identificirati napadače, do učenika koji se skrivaju u školskom kazalištu za vrijeme generalne probe Macbetha, svjedočimo kako svi proživljavaju najintenzivnije sate svoga života, gdje zlo i teror odmjeravaju snage s hrabrošću, ljubavlju i otkupljenjem. Novi roman Rosamund Lupton katapultira nas u tri sata uznemirujuće agonije gdje se napetost opsade na trenutke miješa s meditacijom o prijateljstvu i ljubavi.

O autoru

Rosamund Lupton diplomirala je na Cambridgeu 1986. godine. Njezin prvi roman Sestra popeo se na vrhove najprodavanijih knjiga Sunday Timesa i New York Timesa te postao najprodavanijim prvijencem
nekog britanskog autora u 2010. godini. Preveden je na trideset jezika i prodan u više od 1,5 milijuna primjeraka. Uz odlične kritike, njezin drugi roman Poslije svega odmah je dospio na vrh popisa
najprodavanijih romana Sunday Timesa, baš kao i roman U tišini. Najnoviji triler Tri sata jedan je od najhvaljenijih romana godine, ako ne i desetljeća.

Osobno mišljenje

Napetost situacije kada se škola nađe u ,,lockdownu”, zbog terorističkog napada usred snježne mećave, iz stranice u stranicu sve vas više uvlači u srž same priče. Prateći paralelno nekoliko životnih priča teško je ne povezati se s likovima i ne osjetiti empatiju, kao što su priča dječaka, izbjeglice iz Sirije i njegova zaštitnička ljubav prema mlađem bratu, ljubavna priča koja se nađe na kušnji te predrasude prema strancima i migrantima općenito i naposljetku zaštitnička majčinska ljubav koja zasljepljuje i razočaranje neispunjenim očekivanjima.

Je li situacija tako jednostavna kako se na prvi pogled čini, jesu li svi iskreni, je li teroristički napad uopće teroristički? Sva nam ta pitanja okupiraju misli tijekom čitanja, da se ,,lockdown”, koji traje tri sata i čitanje ove knjige svodi na upravo toliko vremena jer ju je teško ispustiti iz ruku!

IzdavačMozaik knjiga
Broj stranica348
Godina izdavanja2022.