Misliš da poznaješ nekog, a onda se dogodi nešto i dokaže ti da ga ustvari nikad nisi poznavao.

Mračna ljubav knjiga je za kojom je i prije prijevoda na hrvatski poludio cijeli bookstagram i booktok, a čim je izašla i u Hrvatskoj – morala sam je pročitati. Evo kakvi su moji dojmovi!

Ana Huang autorica je trenutno najpoznatije serije knjiga Twisted, a prvi nastavak, Twisted Love, je preveden na hrvatski jezik. Mračna ljubav ubrzo nakon izlaska u hrvatskome izdanju je postala najčitanija knjiga, stoga sam i ja morala provjeriti što se to krije iza korica. Priča koju nosi ova knjiga zadivljujuća je i srceparajuća, stoga sam ja kao veliki emotivac prolila suza i suza, ali ne mogu reći da me oduševila onako kako sam očekivala. Zaista sam po svim recenzijama i ocjenama na društvenim mrežama (Goodreadsova ocjena za ovu knjigu je 3,74) očekivala najbolji ljubavni roman koji sam pročitala ove godine, no međutim – nisam ga dobila.

Ljudi žele svašta, ali u svakom srcu kuca jedna istinska želja. Ona koja oblikuje svaku našu misao i postupak.

Ne mogu reći kako je ova knjiga loša. Nije, ali isto tako nije ni najbolja! Pozadinska priča likova je srceparajuća i jedan je od razloga zašto su se toliko zaljubili jedno u drugo, razumijevanje. Ali, ona ne zna da on ipak ima neke skrivene potencije. To će poljuljati njihov odnos, ali ne zadugo. Velika većina čitatelja voli kada se radnja priče gleda iz nekoliko spektara, odnosno očiju likova, a to ćete dobiti i u ovoj knjizi. Priču pratimo kroz Avine i Alexove oči, a kao i uvijek – meni su bolja poglavlja iz ‘njegovih’ očiju, pa je takav slučaj bio i u ovoj knjizi.

Moram priznati da nikada ovakve stvari nisam primjećivala u knjigama, s obzirom kako čitam samo i isključivo naslove na hrvatskome jeziku, pa su mi svi manje-više isti, ali ovo je prva knjiga kod koje sam primijetila koliko je loše urađen prijevod. Totalno mi je pokvario romantiku, dok su izrazi koji se koriste pogotovo u spicy scenama, u najmanju ruku smiješni. Za nekoga popularnog poput Ane Huang i sudeći po reakcijama čitatelja na društvenim mrežama, očekivala sam da će vruće scene biti toliko dobre i maestralno napisane, ali zapravo su obične kao i sve druge.

Ljubav je poput novca. Vrijednost joj određuju oni koji vjeruju u nju.

Ipak, unatoč svim mojim dojmovima, mislim kako biste ovu knjigu trebali pročitati. Ja sam je progutala u samo dva dana, što samo dokazuje koliko se lako i brzo čita! Štivo je i za plažu, iako smo se s njom prije nekoliko mjeseci pozdravili, ali i za zimske dane kada se s ovim romanom možemo opustiti.

Lijepo riječi i lijepo lice ne znače i lijepu dušu.

IzdavačPuls, Egmont
Broj stranica328