There is no such thing as bad people. We’re all just people who sometimes do bad things.

Ako je ovo prva knjiga koju sam pročitala na engleskom jeziku, zasigurno nije posljednja. A, za Colleen Hoover svi već vrlo dobro znamo kako je majstorica svoga zanata, stoga ni mene It ends with us nije ostavilo ravnodušnom (čitaj: Jedva čekam pročitati i nastavak – It starts with us!)

As his daughter, I loved him. But as a human, I hated him.

Sjećam se kada sam se prije nekoliko mjeseci žalila prijateljicama, što knjiškim i virtualnim, što prijateljicama iz škole, kako im zavidim što čitaju na engleskom. Njihove su police pune tih knjiga i što je najbolje – one te knjige mogu čitati odmah pri njihovom izdavanju, a ja sam, barem dosada, morala čekati prijevod. Onda sam, rekla bih da tu zasluge ima i moja tvrdoglavost, odlučila pročitati barem jednu knjigu na spomenutom jeziku. Probaj, vidi hoće li ti se svidjeti, pa možda možeš i nastaviti, govorio mi je unutarnji glas. I zaista, pri pokretanju suradnje s Knjižarom Dominović dogovorili smo i čitanje/recenziranje jednoga romana na engleskom jeziku, što sam odmah vidjela kao priliku za ostvarivanjem svoje unaprijed donešene odluke.

One dream at a time, Lilly.

A, kako bolje započeti svoju karijeru čitanja na engleskome jeziku, ako ne ljubavnim romanima Colleen Hoover?! Kao neiskusna čitateljica na stranom jeziku, odmah vam mogu preporučiti čitanje njezinih knjiga za početak, dok ne izgradite dovoljno velik i širok vokabular za ostale knjige, s obzirom na to koliko je njezin stil pisanja lagan i prozračan, bez obzira na kojem jeziku ga čitali – u originalu ili prijevodu.

Kada sam odabrala ovu knjigu, u moru drugih, nisam ni znala koliko će mi ova knjiga slomiti srce! I to je posebnost kod CoHo i njezinih knjiga! Slamaju vam srce na milijun komadiću, na milijun različitih načina, kroz milijun prekrasnih gesti i rečenica koje vam ostaju urezane za cijeli život.

Kasnije sam saznala da je puno prije nego što je počela pisati i proslavila se kao spisateljica, radila kao socijalna radnica i često boravila s djecom i odraslim ljudima koji su živjeli u disfunkcionalnim obiteljima ili su prošli kroz određenu traumu, pa je iz njih zapravo crpila inspiraciju za svoje knjige. Dodala je malo romase i spicy scena, onoga što publika voli, i voila – dobila svjetski poznate knjige i hitove!

Maybe love isn’t something that comes full circle. It just ebbs and flows, in and out, just like the people in our lives.

Ne mogu reći kako je knjiga završila nedorečeno, ali ostavila je dovoljno prostora i za nastavak romana, koji je izdan pod nazivom It starts with us, za kojega se neizmjerno radujem pročitati! Ako želite da jedan sasvim običan, možda u internetskom svijetu i prenapuhan ljubić, promijeni i vaš pogled na svijet – koji god roman Colleen Hoover izabrali, zasigurno nećete pogriješiti!

Life is a funny thing. We only get so many years to live it, so we have to do everything we can to make sure those years are as full as they can be. We shouldn’t waste time on things that might happen someday, or maybe even never.

IzdavačSimon&Schuster
Jezikengleski
Broj stranica376